O hotelarzach - dyrektor „Molo”

Hotelarzem trzeba się urodzić czy wykształcić? Hotelarzem się nie staje, myślę że trzeba się nim urodzić, trzeba kochać życie, lubić ludzi i pracę z ludźmi, mieć ku temu predyspozycje. Hotelarstwo traktuję jako pasję. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że zespół w Centrum Molo tworzą wspaniali ludzie. Pracując z pełnym zaangażowaniem stawiamy dobro gości ponad wszystko. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie, komunikatywność, znajomość języków oraz stała chęć do rozwoju to podstawowe cechy mające wpływ na osiąganie sukcesów, a równocześnie zdobywanie sympatii gości.
Jednak nie bez znaczenia jest kwestia treningu i przygotowania do zawodu. Technikum Hotelarstwa w Tomaszowie Mazowieckim świetnie się do tego nadaje. To tu uczniowie zdobędą umiejętności niezbędne w przyszłej pracy zawodowej. Nauczą się sprawnej obsługi klienta w hotelu, biurze podróży, wykorzystywania w pracy komputera, posługiwania się zawodowym językiem obcym, pracy biurowej i obsługi rachunkowej firmy. Dziś uczniowie mają dużo lepsze warunki do nauki, niż te które miałam ja kiedy chodziłam do tej szkoły. W 2012 r. oddano do dyspozycji uczniów nowy budynek dydaktyczny, w którym znajdują się kompleksowo wyposażone pracownie hotelarskie: z jednostką mieszkalną oraz ladą recepcyjną, a także pracownia obsługi konsumenta, gdzie uczniowie mogą w praktyce sprawdzić swoją wiedzę.

Jestem żywym przykładem tego, że absolwent Technikum Hotelarstwa może znakomicie realizować się w tym zawodzie. Ukończyłam Technikum Hotelarstwa z pierwszego naboru w 1999 r. Będąc uczennicą odbywałam praktyki w różnych obiektach, miedzy innymi w Hotelu Gromada w Warszawie. Tam też rozpoczęłam swoja przygodę z hotelarstwem otrzymując pracę w wyniku zdobycia zaufania podczas praktyk zawodowych. W Centrum Molo pełnię stanowisko dyrektora operacyjnego od 7 lat. Doskonale wiem na co zwrócić uwagę podczas przyuczania młodych talentów do zawodu. Hotel jest jak organizm, zbudowany z kilku organów, bardzo ważne jest aby każdy ze sobą współgrał, ogromna rolę odgrywa komunikacja. W każdym z zespole ludzie muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, zdobyte w szkole jak również predyspozycje dla każdego działu inne. W Centrum Molo uczniowie z Technikum Hotelarstwa odbywają praktyki zawodowe od kilku lat. Umożliwiamy uczniom poznanie funkcjonowania całego hotelu, pamiętając o tym, że szkolimy naszych przyszłych pracowników. W tym czasie poznaliśmy wiele ciekawych osób, które z pewnością wiążą swoją karierę zawodową z hotelarstwem. Pragnę nadmienić, iż zawód hotelarza jest branżą interdyscyplinarną i pozwala poznać wiele dziedzin życia: ekonomia, HR, marketing, psychologia, kadry, oraz prawo. Jak również dzięki ukończeniu szkoły i zdobyciu zawodu hotelarza mamy możliwość pracy w wielu bardzo ciekawych zawodach: stewardesa, pilot wycieczek, animator, rezydent.
Nasza praca jest olbrzymim wyzwaniem, ale jednocześnie daje wyjątkową satysfakcję i możliwość rozwoju osobistego, a także umożliwia poznanie świata i wielu ciekawych ludzi.
Magdalena Pigłowska
Dyrektor operacyjny "Molo"

Biuletyn Informacji Publicznej
 

Projekty

logo zpodpisemUE 0609

25brygada
wat
 
logooscdr
logo piony KM
 
EU flag Erasmus vect POS
logorocteraa
ecdl
  it szkola nask logo
szkola mistrzow programowania
sks   logo bezpieczna projekt
kulturabezp
 

Wywiadówki

12.09.2019
21.11.2019
08.01.2020 - kl IV
13.02.2020
23.04.2020 - klasy I-III

Dzwonki

1.    7.45   -  8.30
2.    8.35   -  9.20
3.    9.25   - 10.10
4.   10.20  - 11.05
5.   11.10  - 11.55
6.   12.15  - 13.00
7.   13.05  - 13.50
8.   13.55  - 14.40
9.   14.45  - 15.30
10. 15.35  - 16.20

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1
97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Św. Antoniego 29
www.zsp1.edu.pl

zsp1@zsp1.edu.pl
zsp1.sekretariat@onet.eu

Sekretariat (centrala):

tel: 44 7245515 
fax: 44 7242475

Dyrektor ZSP 1
mgr Dariusz Kwiatkowski

Wicedyrektor
mgr Jolanta Nikodemska

Wicedyrektor ZSP 1
mgr Agnieszka Dziedzic

Copyright (c) ZSP nr 1. All rights reserved.
Designed by zsp1.edu.pl